NWGT 3.0 Re-opening 3.21.2021 Special Thanks to Ras Kaya Paul

Announcement

Collapse

NWGT 3.0 - A Pacific Northwest Karma Community 2021

Reopened 3.21.2021 Special Thanks to Ras Kaya Paul for his contributions to this project.
See more
See less

"Black Hawk Down" Exotic Genetics: Test Grow/Journal

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • "Black Hawk Down" Exotic Genetics: Test Grow/Journal

    hey Nwgt..



    first i wanted to thank Ex for this opportunity to do this test for him! im excited!

    today is Oct 17....

    i received my beans in the mail yesterday and i dropped in the towels today!








    ill be growing these in my soil mix.....with the addition of OGBIOWAR teas!

    ill update with pics every week!

    thx all
    Last edited by Kushluvr; 10-17-2012, 04:41 PM.

  • #2
    Dude awesome

    Comment


    • #3
      Those are some nice beans. Great striping. Cant believe some of the seeds that Ive gotten lately.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Kitsapgrapeape View Post
        Dude awesome
        thx dude, that what i was thinking too!

        Originally posted by Ordroja View Post
        Those are some nice beans. Great striping. Cant believe some of the seeds that Ive gotten lately.
        right! there nice...stoked on them big time!

        Comment


        • #5
          ohhhhhhhhhhhh....
          forgot to mention he threw in a pack of blue angels too! WOW bro, thanx, i was looking at those next too! i appreciate it a lot EX, thx mang!

          Comment


          • #6
            sweeeeeet, tuned in for this one!

            Comment


            • #7
              Originally posted by love2gro View Post
              sweeeeeet, tuned in for this one!
              thx dude! im pumped on this cross fo sho!

              Comment


              • #8
                damn I want to test some LOL maybe after my next crop I will be fortunate enough to do a test run for one of the seed breeders here on NWGT Sure can't wait to see yours grow out though
                Grow#1 Grow#2 Grow#3 Frogfart Other stuff

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Kushluvr View Post
                  ohhhhhhhhhhhh....
                  forgot to mention he threw in a pack of blue angels too! WOW bro, thanx, i was looking at those next too! i appreciate it a lot EX, thx mang!
                  No problem broskie!

                  I'm really excited you are throwing these puppies down. I can't wait to see what happens in a few months!

                  The blue angels are just a token of my appreciation for doing this brotha!

                  Thanks a whole bunch man!


                  ~Ex
                  sigpic


                  Comment


                  • #10
                    Wow!
                    "99% of success ........ is just being there." -- Mark Twain
                    ''Life's tough ........ it's even tougher if you're stupid.'' -- John Wayne

                    Comment


                    • #11
                      this will be sick, tuned in
                      “‎Some of my finest hours have been spent on my back veranda, smoking hemp and observing as far as my eye can see.”
                      Thomas Jefferson

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by voldotuk View Post
                        damn I want to test some LOL maybe after my next crop I will be fortunate enough to do a test run for one of the seed breeders here on NWGT Sure can't wait to see yours grow out though
                        thanks V.....keeps your eyes out and dont be shy, itll happen dude!

                        Originally posted by TeMoDe View Post
                        Wow!
                        ...dude...gonna be siick!

                        Originally posted by ExoticGenetix View Post
                        No problem broskie!

                        I'm really excited you are throwing these puppies down. I can't wait to see what happens in a few months!

                        The blue angels are just a token of my appreciation for doing this brotha!

                        Thanks a whole bunch man!


                        ~Ex
                        again, i cant say thanks enough man! to open up something and to find an extra treat is always a great start to the day! ill pop those asap too! a month or 2!! cuz i got some Supernatural also a few weeks ahead, all doing great! 5/5 germ and all praying to the light at a week old!


                        Originally posted by sticks2walz View Post
                        this will be sick, tuned in
                        i keep say the same thing! thx dude!

                        Comment


                        • #13
                          SICK! This is gonna be some AWESOME plants!! Cant wait too watch this journal!! Blow em up Kush!! im subbed!!
                          ~*KARMA IS A BITCH... JUST MAKE SURE THAT BITCH IS BEAUTIFUL*~


                          FOR THOSE THAT DON'T BELIEVE, THERE IS NO REASON FOR PROOF... FOR THOSE THAT DO BELIEVE, THERE IS NO REASON FOR DOUBT.


                          Comment


                          • #14
                            WHOLY HELL BATMAN YOU ARE ONE LUCKY PERSON, DO THOSE LADY'S GOOD
                            Peace, love, cannabis

                            Comment


                            • #15
                              man. that's an AWESOME strain name! :P
                              “I have a disease? Bullshit. I cured it with my brain.”

                              Comment

                              Working...
                              X